Wybudzanie

Tak naprawdę nie mam pojęcia co napisać w pierwszym poście na moim blogu. Nigdy nie prowadziłam bloga, ba, ja nawet nie czytuję blogów. Dużo kosztowało mnie podjęcie decyzji o założeniu tej strony, szczególnie ze względu na brak pewności siebie. Po ciężkich bojach z samym sobą, postanowiłam jednak stworzyć miejsce, w którym w jakiś sposób pokażę ludziom jaka jestem. Udało się. Czuję, że w moim życiu czas na zmiany.

Już od dziecka lubiłam pobawić się w stylistkę i projektantkę mody. Po dość długim okresie przerwy, kiedy to starałam się poznać siebie i przeżywałam tzw. ''okres burzy i naporu", znów powróciłam do robienia rzeczy, które sprawiały mi przyjemność w dzieciństwie. Tak więc można powiedzieć, że cofnęłam się w rozwoju i znów jestem dzieckiem. Taaa, chciałoby się.
 A teraz trochę bardziej na poważnie- będę tutaj zamieszczać swoje projekty i stylizacje. Nie wiem czy będą dobre, bo najzwyczajniej w świecie nie potrafię sama siebie obiektywnie ocenić. Najczęściej czerpię inspiracje z muzyki. Muzyka jest dla mnie lekarstwem na wszystko i to ona, obok mody, jest moją drugą pasją. Dlatego też postaram się również zamieszczać tutaj utwory, które mnie inspirują. Mam tylko nadzieję, że nie zanudzę was na śmierć.

Uff,  nie było tak źle. Jednak coś napisałam.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Chłodny maj, skandynawskie klimaty, Wikingowie i koncert Sóley

Ale sztuki! Czyli filmy ze sztuką w tle

Rekwizyty do sesji zdjęciowych i jak je znaleźć