Just look.






Dzisiaj będzie coś na szybko, bez zbędnych opisów i wynurzeń, bo to już ostatni dzwonek. Nie wiem, czy będę miała jeszcze kiedykolwiek tyle czasu wolnego co przez minione trzy miesiące. No cóż- nadchodzi nowe, czyli życie studenckie...:) Ale o tym innym razem.
Już dawno zapowiadałam, że będę zamieszczać tutaj moje fotografie, tak więc wszem i wobec oznajmiam - dziś jest ten dzień! Dzisiaj to pierwszy raz dodam sesję mojego autorstwa. Sesja ta miała być lekko kosmiczna, przywoływać na myśl istotę pozaziemską i emocje z nią związane. I muszę przyznać, że jestem naprawdę zadowolona z rezultatów mojej pracy. Mam nadzieję, że Wam również się spodoba. Zapraszam do komentowania:)
stylizacja, fryzura, makijaż, zdjęcia- ja
modelka- Dominika

PS Smuga na zdjęciu ma nadać efekt ,,przesuwania się" i jest małym eksperymentem. Zresztą- cała sesja nim jest.
Inspiracje muzyczne:



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Chłodny maj, skandynawskie klimaty, Wikingowie i koncert Sóley

Ale sztuki! Czyli filmy ze sztuką w tle

Rekwizyty do sesji zdjęciowych i jak je znaleźć