Powiew nowości.

Myślałam, myślałam (tak, mnie też się to czasem zdarza:D) i wymyśliłam- czyli o nowościach na blogu.

Żeby nie zanudzić czytelników bloga ciągłym wpatrywaniem się w moją szanowną osobę, postanowiłam zamieszczać tutaj także moją radosną twórczość:) A tak troche bardziej na powaznie: bedziecie mogli poogladac troche moich chorych wizji na zdjeciach:) A poniewaz moje zdjecia to zazwyczaj fashion, to bede laczyc teorie z praktyka, czy tam przyjemne z pozytecznym:) No bo ja bede sie chwalic, a Wy bedziecie mieli jakies urozmaicenie:) Wszystko jednak zmierzac bedzie w dobrym kierunku, czyli w strone mody.
Dzisiaj mala zapowiedz w postaci portetu mojej siostry, ktora jak na razie jest moja najlepsza modelka:)
A i jeszcze cos: dopiero sie ucze, wiec prosze o odrobine wyrozumialosci:) Konstruktywna krytyka jak najbardziej mile widziana:)
PS Gdzies od polowy tekstu przestaly mi dzialac polskie znaki... a ze mam fiola na punkcie ortografii (zawsze musi byc idealnie!) to serdecznie przepraszam za ten wadliwy tekst. Niestety- sila wyzsza:(
Moja nowa perelka:

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Chłodny maj, skandynawskie klimaty, Wikingowie i koncert Sóley

Ale sztuki! Czyli filmy ze sztuką w tle

Rekwizyty do sesji zdjęciowych i jak je znaleźć