Bat for Lashes


Zostawiam Was dzisiaj w towarzystwie mojej ukochanej Bat for Lashes. Jej muzyka zawsze wprowadza mnie w specyficzny nastrój. Jest subtelna, kobieca, a zarazem posiada jakąś nutkę tajemniczości i dzikości. Świetnie sprawdza się w parze z błogim nastrojem. Pobudza wyobraźnię i hipnotyzuje. Mam nadzieję, że Wam się spodoba. Ja niestety muszę już lecieć, bo Weltschmerz znowu nie daje mi spokoju. Bawcie się dobrze!

Dla zainteresowanych tematem krótka biografia:
Bat for Lashes, właściwie Natasha Khan (ur. 25 października 1979)- brytyjska wokalistka tworząca głównie indie rock i rock alternatywny. Pochodzi z pakistańskiej rodziny. Ukończyła studia filmowe i muzyczne. Albumy: Fur and Gold - 2006, Two Suns- 2009










































Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Chłodny maj, skandynawskie klimaty, Wikingowie i koncert Sóley

Rekwizyty do sesji zdjęciowych i jak je znaleźć

Ale sztuki! Czyli filmy ze sztuką w tle